Google

محفوظات برائے کُچھ نا پُچھ کیٹگری

28
مئی

میں نے کہا تھا نا!

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

2,878 بار دیکھا گیا

شادیوں کے معاملے میں چمکیلی اور بیویوں کے معاملے میں سنہری قسمت کے مالک گھس بیٹھیے کی میری معلومات کے مطابق دوسری لیکن سکھ یاتری کی یاداشت کے مطابق تیسری شادی کی بارات کے ساتھ لڑکی والوں کی طرف سے لالو کھیت کے ایک پارک میں دی گئی ریسپشن میں سکھ یاتری اور میں ایک دوسرے کے ساتھ نشست اور کندھے سے کندھا جوڑے مہمانوں پہ زنانہ کمنٹ بازی میں مصروف تھے کہ ۔۔۔

3,691 بار دیکھا گیا

یار میں جب یونیورسٹی میں تھا نا تو مجھے ایک لڑکی بڑی اچھی لگتی تھی
کیا خاص بات تھی اس میں؟
کچھ خاص نہیں یار، بس اسے دیکھ کر ”کچھ کچھ“ ہونے لگتا تھا

7
مئی

جیرا بلیڈ

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

3,223 بار دیکھا گیا

چونکہ ہم سارے ”تخلیقی“ دماغوں اور جمعدار فطرت کے مالک تھے اور صفائی ہمارے لئے قطعا اہم اور مشکل نہیں تھی اس لئے ہم نے اسکو ”کوڈ تھری“ لگا کر پینڈنگ میں ڈال دیا اور دو ٹیمیں بنا کر این ٹی ایم کے ایک گیم شو کی طرز پر کھیلنا شروع ہو گئے۔ میں اور پوڈری ، ٹلا اور جیرا بلیڈ۔ ایک بندے کو کچھ بتایا جاتا۔۔۔

12
Feb

ہائے میری لاتیں

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

2,571 بار دیکھا گیا

معلوم چلا کہ مقابلہ ساڑھے نو بجے ہونا قرار پایا ہے۔ ویسے تو ساری سائیکلیں ورلڈ کلاس تھیں لیکن ہم نے اپنی پاکستانیت کا بھرم رکھنے کے لئے پھر بھی چھانٹ کر ایک عدد ”اچھی“ سائیکل مَل لی اور پریکٹسنا شروع کر دیا۔ تھوڑی دیر بعد سعید صاحب فرمانے لگے ”ابھی تھک جائیں گے یار!۔۔۔

16,516 بار دیکھا گیا

دوست : اوئے ڈفر دیکھ کیا پیس جا رہا ہے۔ اچھا چل رہنے دے تجھے گوریاں پسند ہی نہیں ہیں۔
ڈفر : کیوں نہیں پسند؟ گوریوں میں زنانہ خصوصیات نہیں ہوتیں کیا؟ اور جتنا میں تھڑا ہوا ہوں مجھے تو ہر کوئی اچھی لگے گی۔
دوست : یار بندہ بڑی ب چ چیز ہے، زنانی ہو یا موبائل اسکا ہر چیز سے بڑی جلدی دل بھر جاتا ہے۔ شادی کے بعد مجھے احساس ہوتا ہے کہ اللہ نے جو ستر ستر حوروں والی بات کہی ہے وہ بالکل صحیح ہے۔ ہماری سوسائٹی میں تو اب یہ حالات۔۔۔

20
مئی

گندی ذہنیت

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

9,705 بار دیکھا گیا

احمد (ایک عربی) ، جلال (ایک ملو انڈین) اور میں (ایک پاکستانی ڈفر)
جلال انڈین اداکاراؤں کی تصاویر دیکھ رہا ہے اور میں اور احمد اس کی پشت پر کھڑے احمد کے نئے ایس فور کو ڈسکس کر رہے ہیں کہ اچانک بات کا رخ مڑتا ہے
احمد: ڈفر تمہیں کونسی ایکٹریس پسند ہے؟۔۔۔

9,546 بار دیکھا گیا

اپنے باسوں کو تو شوگر اور بلڈ پریشر کا مریض بنا دینا اب ہماری عادت بن ہی چکا ہے لیکن بچپن میں اپنے استادوں کو بھی دل کے دورے پڑوانے میں ہم نے کوئی کسر نہیں چھوڑی۔ سکول میں ہماری ریپوٹیشن بڑی ٹپ ٹاپ قسم کی تھی۔ گنتی میں تھوڑی سی زیادہ ”بائی دا وے“ قسم کی اتفاقی کامیابیوں کی وجہ سے چند ایسے جھنڈے گڑ گئے تھے کہ۔۔۔

5,223 بار دیکھا گیا

نام تھا عمران خان، عمر 18 سے 20 سال تک یا حد 22 سال۔ یقینا شناختی کارڈ عمر سے پہلے ہی بنوا کر کمائی کرنے کے لئے ایکسپورٹ کر دیا گیا تھا۔آنکھیں ماشااللہ اتنی چمکدار کہ اسکی ذہانت کی گواہی اور اگلے کی نااہلی کے طعنے دیتی معلوم ہوتی تھیں لیکن طبیعت میں عاجزی، بے […]

7
Mar

مہندی نی مہندی

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

7,562 بار دیکھا گیا

”ہر اس بات میں ٹانگ اڑانا جو اپنے مطلب کی نہیں اور ہر اس کام میں پنگا لینا جو اپنے فائدے کا نہیں“ ہمیشہ سے ہماری ہابیءاوّؕل اور فطرت ثانیہ رہی ہے۔ فطرت اوّلیہ میں صرف سونا، سونا، سونا اور آج کا کام کل پر ڈالنا شامل ہیں۔ کھیلوں میں جو کھیل ہم نے دل لگا کر اور ذوق و شوق سے بغیر مردانہ زنانہ تخصیص کے کھیلے ان میں چنجو، سٹاپو، کھو کھو، گیٹے، پٹھو گرم، ککلی کلیر دی،۔۔۔

23
Feb

مکالمہ

بھیجا ہے  ڈفر نے کُچھ نا پُچھ میں

4,489 بار دیکھا گیا

گیا تھا ہیلتھ سینٹر؟ کر آیا اپنی لیڈی ڈاکٹر کی پونڈی؟
نہیں یار وہ والی ڈاکٹر نہیں تھی کوئی اور گورا تھا
اس نے تو فیر ٹیکہ لگایا ہونا؟
۔۔۔

Follow us on Twitter
RSS Feed فائر فاکس پر سب سے بہترین نتائج واپس اوپر جائیں
English Blog